Monday, February 17, 2025
Статьи / 28.12.2023

Сучасні тренди в організації банкетів

Займаєтеся організацією банкету та хочете, щоб він пройшов досконало? У сучасному світі організація банкетів перетворилася на справжнє мистецтво, в якому кожна деталь має значення. Це, однак, не означає, що вам не вдастсься впоратися з такою справою без допомоги фахівців. Спеціально для вас ми зібрали декілька практичних порад, що дозволять без зайвих клопотів, грамотно і швидко організувати банкет для будь-якої кількості гостей.

Почніть з планування бюджету

Ефективна організація подій — це перш за все вміле управління наявним бюджетом. Важливим тут є не лише знання ринку витрат, але й креативність у пошуку найкращих фінансових рішень. Ключові етапи планування — це:

  • визначення бюджету;
  • планування витрат;
  • урахування резерву на непередбачувані витрати;
  • пошук постачальників;
  • переговори з постачальниками.

Організатори банкетів сьогодні намагаються доручити якнайбільше справ, пов'язаних з безпосереднім проведенням банкету аутсорсинговим фірмам. Так, наприклад, відома кейтерингова компанія з багаторічним досвідом роботи на українському ринку, така як Dzyga, подбає як про високу якість їжі, так і її оригінальне сервірування.

Декорації та аранжування: створіть незабутні враження

У створенні атмосфери банкетів та святкових прийомів ключову роль відіграють декорації та грамотне і неповторне аранжування простору. При проектуванні декорацій важливо розуміти провідну тему події, а всі декораційні елементи гармонізувати з характером місця проведення. Не менш важливими є також:

  • освітлення в приміщенні;
  • розташування столів;
  • наявність гардеробних приміщень;
  • кількість санвузлів і т. ін.

Якщо харчування гостей планується організувати за системою бокс кейтеринг або подібною йому, треба подбати про місце, де розміщуватимуться та будуть видаватися гостям бокси, підготовлені фахівцями фірми Dzyga.

Підбір меню: врахування різноманітних харчових уподобань

останні тенденції в організації банкетів

У час коли зростає усвідомлення кожною людиною значущості турботи про власне здоров'я та необхідності дотримання дієтичних вимог, ключовим є складання меню, що задовольнятиме потреби всіх гостей незалежно від їхніх харчових уподобань. Зробити це самостійно — задача не з легких, та й немає сенсу витрачати на неї час, адже все, що пов'язане з гастрономічним обслуговуванням банкетів, візьме на себе фірма Дзига з досвідом обслуговування як невеликих корпоративів, так і банкетів для сотень осіб.

Окрім класичного меню бокси від Дзиги включають:

  • вегетаріанські та веганські меню;
  • бокси BBQ;
  • закуски для кава-брейків і багато-багато інших смаколиків.

Завжди пам'ятайте про те, що різноманітність, якість інгредієнтів та естетика подачі страв є важливими як для задоволення гостей, так і для формування іміджу організатора. Тож дбайте про якісний кейтерінг і заздалегідь вибирайте надійну фірму, яка візьметься за гастрономічне обслуговування вашого свята.

Таємниці організації банкетів і прийомів

Успіх організації банкетів криється в правильній підготовці та дотриманні чіткого алгоритму проведення таких заходів. Окрім планування потрібні також інші важливі елементи, такі як створення компетентної команди, налагодження спілкування між її учасниками, а також приділення уваги кожній деталі заходу.

Координація гостей, їх реєстрація та розсадження — важливий етап прийому запрошених. Спеціалісти радять складати список всіх запрошених гостей. Це допоможе відстежувати, хто з них підтвердив свою присутність. На вході до місця проведення банкету варто встановити стіл для реєстрації: тут можна перевірити імена гостей, котрі прибули, та надати їм необхідну інформацію щодо заходу. Візьміть до уваги, що для привітання гостей та допомоги їм з реєстрацією варто призначити доброзичливий та компетентний персонал.

екологічні тенденції в організації банкетів

Створіть схему розсадження гостей, враховуючи взаємини між ними, це допоможе уникнути незручних ситуацій та сприятиме приємному спілкуванню за столом. Для позначення місця кожного гостя, використовуйте таблички з іменами. Однак будьте готові до внесення змін, що можуть відбуватися навіть в остатню хвилину. Наприклад, якщо хтось із гостей прийде з неочікуваним супутником.

Не менш важливим є підготовка і запасного плану заходу, який повинен включати альтернативний сценарій з урахуванням погодних умов, особливо якщо банкет планується на відкритому повітрі. Наприклад, слід передбачити наявність наметів або перенесення заходу в закрите приміщення у разі дощу або сильного вітру. Також важливо мати запасний план щодо використання технічного обладнання. Він може включати наявність додаткових мікрофонів, гучномовців, а також резервних джерел живлення, якщо виникнуть проблеми з електрикою. Ми вважаємо, що варто врахувати і можливість заміни кейтерингової компанії або інших постачальників послуг у випадку непередбаченого невиконання ними взятих зобов'язань. Хоча більшість вважає, що це зайве.

Після завершення події доцільно організувати збір відгуків її учасників та проаналізувати якість організації та проведення заходу. Це дозволить вдосконалити проведення подібних подій в майбутньому, уникнути неприємних несподіванок та покращити враження гостей.

Leave a Reply

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *